Wypowiedzenie OC w Warcie
Polisa OC zawierana jest najczęściej na rok, czyli na 12 miesięcy. W trakcie trwania tego okresu umowa może zostać wypowiedziana w dwóch przypadkach:
- jeśli pojazd został sprzedany,
- jeśli pojazd został zezłomowany i wyrejestrowany.
Jeśli jednak nadal pozostajemy właścicielami samochodu i chcemy przenieść jego ubezpieczenie do innego towarzystwa, musimy złożyć odpowiednie pismo do TU Warta. Dokument taki musi dotrzeć do Warty nie później niż jeden dzień przed zakończeniem obowiązującej polisy. W przypadku wysłania wypowiedzenia umowy OC drogą pocztową, decydująca będzie data stempla pocztowego.
Dokument wypowiedzenia umowy w TU Warta powinien zawierać:
- informację o chęci wypowiedzenia umowy,
- imię i nazwisko właściciela pojazdu,
- PESEL,
- dane adresowe,
- markę i model pojazdu,
- numer rejestracyjny pojazdu.
Niezbędnym elementem dokumentu jest własnoręczny podpis właściciela pojazdu. Przy jego braku, TU uzna pismo za nieważne.
Wypowiedzenie umowy można dostarczyć do TU Warta:
- drogą elektroniczną, przez formularz na stronie,
- pocztową tradycyjną,
- bezpośrednio przez agenta ubezpieczeniowego.
Dokumenty do pobrania:
Wypowiedzenie polisy OC rolników >>
Wypowiedzenie polisy OC pojazdu mechanicznego >>
Umowa kupna-sprzedaży auta >>