Agenci Unilink z nowoczesną platformą do sprzedaży w internecie

źródło własne

W Unilink DBAmy, o to by wspierać rozwój biznesu współpracujących z nami Agentów i zapewniać im kolejne przewagi konkurencyjne. Nowe narzędzie do sprzedaży zdalnej to duża szansa dla Agentów na zwiększenie zysku ze swojego biznesu, dotarcie do nowych Klientów i znaczna oszczędność czasu - Aleksandra Friedel, Prezeska Unilink S.A.

Unilink wsłuchuje się w potrzeby Agentów i dostarcza takie narzędzia, które są odpowiedzią na oczekiwania naszych Partnerów. Agenci potrzebują narzędzi odciążających i przyśpieszających ich pracę, a także wspierających ich sprzedaż. I taki właśnie jest UniEshop, dzięki któremu Agent może sprzedawać ubezpieczenia w internecie, a dzięki opcji personalizowania, Klient na każdym etapie procesu ma poczucie, że jest obsługiwany przez swojego Agenta - kontynuuje Aleksandra Friedel, Prezeska Unilink S.A.

Automatyczne przypisanie sprzedaży i prowizja do Agenta

Klient, który dokona zakupu na platformie z wykorzystaniem personalizowanego linku Agenta, zostaje do niego automatycznie przypisany i kolejne jego zakupy przy wejściu na platformę z tego linku będą automatycznie zapisywane u tego samego Doradcy.

Co ważne, UniEshop jest zintegrowany z innymi systemami sprzedażowymi Unilink, co umożliwia Agentom m.in. wygodne i bieżące monitorowanie sprzedaży- dodaje Jakub Choromański, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Multikanałowej w Unilink.

Agent twarzą e-sklepu

Platforma posiada nowoczesny, wyróżniający się i bardzo dobrze przemyślany interfejs użytkownika. Została zaprojektowana w zgodzie z najnowszymi trendami UX i w taki sposób, aby Klient który zostaje na nią skierowany przez Agenta np. poprzez post w mediach społecznościowych czy też mailing, wiedział, że e-sklep należy do konkretnego Agenta. Klient widzi pełne dane kontaktowe doradcy czy też jego zdjęcie- podkreśla Jakub Choromański, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Multikanałowej w Unilink.

Do Klienta korzystającego z e-sklepu Agenta będzie kierowana automatyczna i personalizowana komunikacja zawierająca informację na temat wybranego wariantu ubezpieczenia oraz niezbędne dokumenty (OWU, kartę produktu i inne wymagane prawem). E-sklep tym samym „zdejmuje z głowy” Agenta obowiązek informacyjny czy rozliczenia- oba te procesy dzieją się automatycznie- kontynuuje Jakub Choromański z Unilink.

Plany rozwoju narzędzia

W pierwszej fazie wdrożenia udostępnione zostały dwa produkty: NNW szkolne przygotowane we współpracy z SIGNAL IDUNA oraz ubezpieczenie turystyczne realizowane we współpracy z AXA Partners.

UniEshop będziemy konsekwentnie rozwijany i wzbogacany o kolejne typy prostych produktów ubezpieczeniowych, tak by ułatwić Agentom codzienną pracę i działania marketingowe. Kolejne produkty, nad których dodaniem już pracujemy, to ubezpieczenia krótkoterminowe Moto Assistance - Jakub Choromański, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Multikanałowej w Unilink.