Znamy zwycięzców i laureatów Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej zorganizowanej przez Unilink

źródło własne

W tegorocznej edycji Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej wzięło udział 500 uczniów klas 6-8 szkół podstawowych z całego kraju. Zwyciężczynią została uczennica z Warszawy.

Rywalizacja była naprawdę zacięta, w ostatnim etapie olimpiady wzięło udział 115 uczniów, z czego aż 95 uczniów uzyskało wynik na poziomie minimum 90%.

Finalnie na podium stanęły:

I miejsce - Ewa z Prywatnej Szkoły Podstawowej nr 92 w Warszawie

II miejsce - Martyna ze Szkoły Podstawowej nr 150 w Warszawie

III miejsce - Amelia ze Szkoły w Chmurze w Warszawie

Uczennice, oprócz praktycznej wiedzy ubezpieczeniowej, zdobyły: smartwatcha firmy Garmin, drukarkę wielofunkcyjną HP, głośnik JBL oraz ubezpieczenie NNW.

cxbcbbx.png

Na zdjęciu Ewa Krzykowska, zwyciężczyni szkolnej olimpiady

Pełna lista zwycięzców i laureatów olimpiady:

https://unilink.pl/media/documents/Lista_wynikow_III_etapu_SOWU_1.pdf

Cieszy nas tak duże zainteresowanie olimpiadą, która miała na celu propagowanie wiedzy ubezpieczeniowej wśród młodzieży. Jesteśmy zdania, że edukacja ubezpieczeniowa jest przejawem dbania i troski o klienta. Dlatego szczególne podziękowania należą się naszym ambasadorom akcji- Agentom Unilink, którzy bardzo zaangażowali się w projekt, m.in. przeprowadzając warsztaty ubezpieczeniowe w szkołach oraz promując zapisy do udziału w olimpiadzie. To lokalni bohaterzy, cieszymy się, że jako Unilink mogliśmy ich wesprzeć materiałami edukacyjnymi i promocyjnymi, by jeszcze mocniej zaistnieli wśród miejscowej społeczności- Agnieszka Błoch, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Unilink.

Nauka nie poszła w las

14 czerwca uroczyście nagrodzono Szkołę Podstawową nr 2 w Luboniu, która zgłosiła najwięcej podopiecznych do udziału w olimpiadzie. Szkoła otrzymała z rąk przedstawicieli Unilink oraz partnerów projektu- InterRisk, Wiener oraz Signal Iduna, oprawioną w ramę koszulkę z autografiami siatkarzy drużyny Jastrzębski Węgiel, tegorocznego mistrza Polski oraz srebrnego medalisty europejskiej Ligi Mistrzów, a także profesjonalne piłki meczowe do gry w piłkę siatkową marki Mikasa. Natomiast uczniowie, którzy wzięli udział w olimpiadzie otrzymali atrakcyjne zestawy gadżetów od organizatora i sponsorów.

Czuję satysfakcję, że udało mi się zaciekawić tematyką ubezpieczeniową tylu uczniów i zachęcić ich do udziału w olimpiadzie. Jestem niesamowicie dumna, że aż czwórka nastolatków z naszej szkoły została laureatami olimpiady!- komentuje Justyna Ofierzyńska, Agentka ubezpieczeniowa Unilink.

Na zdjęciu od lewej: Bartosz Radała- Menedżer Sprzedaży w Wiener, Joanna Kordzińska- Z-ca dyrektora Szkoły Podstawowej w  Luboniu, Marek Wójtowicz- Dyrektor Makroregionalny w Unilink, Krzysztof Kulasza- Menadżer ds. Komunikacji w Wiener, Małgorzata Olejniczak- Z-ca dyrektora Szkoły Podstawowej w Luboniu, Justyna Ofierzyńska - Agentka Unilink z Lubonia, Dyrektorka Szkoły w Luboniu - Agnieszka Górna, Łukasz Sikora- Kierownik ds. Kluczowych Klientów Sprzedaży Agencyjnej w Signal Iduna , Dorota Bizukojć- Regionalny Menadżer Sprzedaży Departament Kluczowych Partnerów w InterRisk oraz uczestnicy olimpiady ze Szkoły Podstawowej w Luboniu.

Na zdjęciu od lewej: Bartosz Radała- Menedżer Sprzedaży w Wiener, Joanna Kordzińska- Z-ca dyrektora Szkoły Podstawowej w Luboniu, Marek Wójtowicz- Dyrektor Makroregionalny w Unilink, Krzysztof Kulasza- Menadżer ds. Komunikacji w Wiener, Małgorzata Olejniczak- Z-ca dyrektora Szkoły Podstawowej w Luboniu, Justyna Ofierzyńska - Agentka Unilink z Lubonia, Dyrektorka Szkoły w Luboniu - Agnieszka Górna, Łukasz Sikora- Kierownik ds. Kluczowych Klientów Sprzedaży Agencyjnej w Signal Iduna , Dorota Bizukojć- Regionalny Menadżer Sprzedaży Departament Kluczowych Partnerów w InterRisk oraz uczestnicy olimpiady ze Szkoły Podstawowej w Luboniu.

Perspektywa partnerów projektu

Partnerstwo na rzecz edukacji ubezpieczeniowej młodzieży jest kluczowe, by wprowadzić realną zmianę w tym obszarze– Agnieszka Kiełbasińska, Prezes Zarządu SIGNAL IDUNA Polska.

Cieszę się, że Ogólnopolska Szkolna Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Ubezpieczenia to przede wszystkim praktyczne rozwiązania, które pomagają w codziennym życiu, a szczególnie przydają się w trudnym czasie. Budujące jest to, że wiele młodych osób wykazuje się tak dużym zrozumieniem tematu, a to natomiast motywuje nas do kolejnych działań na rzecz edukacji finansowej i ubezpieczeniowej – podkreśla Adam Dwulecki, prezes zarządu Wiener.

W Ogólnopolskiej Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej postawiliśmy z Unilink na praktyczne zagadnienia, bliskie uczniom. Cieszymy się z tak dużego zainteresowanie tą inicjatywą. Budowanie kompetencji finansowych i świadomości ubezpieczeniowej wśród dzieci i młodzieży jest dla Wienera niezwykle ważne, a Olimpiada i kampania edukacyjna wokół niej zorganizowana wspierają naszą misję edukacyjną – podkreśla Krzysztof Kulasza, menedżer ds. komunikacji w Wiener.

Cieszymy się, że InterRisk był jednym z Partnerów Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. Jestem przekonany, że wspólnie z Unilink i agentami, realnie przyczyniliśmy się do zwiększenia świadomości ubezpieczeniowej wśród młodego pokolenia zauważa Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk.

Patronami medialnymi wydarzenia byli: Gazeta Ubezpieczeniowa i Dziennik Ubezpieczeniowy.

Więcej informacji o projekcie znajdziecie na stronie internetowej: Szkolna Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej