Agenci ubezpieczeniowi chwalą współpracę z Unilink...

Multiagencja uzyskała średnią ocenę na poziomie 4,6 pkt. w skali od 1 do 5! Aż 95% ankietowanych Agentów chce rozszerzyć zakres współpracy z Unilink. To lepszy wynik niż w poprzedniej edycji badania!
Na przełomie kwietnia i maja 2018 r. polski odział EY - wiodącej firmy doradczej na świecie, już po raz drugi przeprowadził ankietę badania satysfakcji Agentów ze współpracy z Unilink. Wyniki potwierdzają, Unilink ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku.

Ocena ogólna współpracy uzyskana przez Unilink to 4,6 pkt. w pięciostopniowej skali. Jeszcze lepiej niż w poprzedniej edycji badania wypadła za to ocena chęci rozszerzenia współpracy z Unilink. Obecnie aż 95% ankietowanych agentów deklaruje chęć wzrostu sprzedaży przy współpracy z Unilink.

„To bardzo dobry wynik, który daje powody do dumy z wykonywanej przez nas codziennie pracy. Świadczy on o wysokiej jakości współpracy i obsługi jaką zapewniamy naszym Agentom. Jest to jednocześnie jeszcze silniejsza zachęta do wytrwałości w dalszej poprawie każdego aspektu współpracy z Agentami” – mówi Igor Rusinowski Prezes Zarządu Unilink SA.

Najważniejszymi przewagami Unilink, które podczas badania wskazali agenci to:

  • doskonała komunikacja,
  • wysoka jakość wsparcia merytorycznego,
  • bardzo krótki czas odpowiedzi (nawet na trudne pytania),
  • szeroka oferta produktowa.

Warto zaznaczyć, że Unilink oferuje współpracującym agentom dostęp do oferty produktowej aż 40 Towarzystw Ubezpieczeń. Nowym Towarzystwem Ubezpieczeniowym w ofercie Unilink jest DAS. Multiagencja rozwija prężnie także terenowe wsparcie w zakresie doradztwa w sprzedaży ubezpieczeń na życie i zdrowie. Grono wysokiej klasy wyszkolonych Specjalistów ds. Produktów Życiowych liczy już pięć osób i na bieżąco pracuje z Agentami w zakresie wsparcia przy sprzedaży. Stale poszerzana jest także oferta ubezpieczeń i Towarzystw. Z ostatniej chwili, Unilink wprowadził właśnie do sprzedaży ubezpieczenia grup otwartych: „Z myślą o życiu” Generali Życie, „Między nami” Compensa Życie i PZU- Ty i rodzina, PZUŻycie.

Również w tym roku analiza danych została pogłębiona. „Analizując udział przypisu generowanego przez Agentów za pośrednictwem Unilink obserwujemy, że po pierwszym roku współpracy Agenci zwiększają udział w sprzedaży przez Unilink o 220%, a w kolejnym roku o kolejne 182%, aby w trzecim roku współpracy praktycznie całość sprzedaży generować wyłącznie z Unilink. I to jest najlepsza rekomendacja oceny współpracy z nami!” - dodaje Marek Gola, Wiceprezes Unilink SA.

Serdecznie dziękujemy naszym Partnerom – Agentom Ubezpieczeniowym, za naszą codzienną wspólną pracę i podsumowanie jej na tak wysoką notę. Mamy jednocześnie pełną świadomość, że rynek ubezpieczeniowy stale się zmienia. A po naszej stronie leży praca mająca na celu ułatwienie Agentom Ubezpieczeniowym odnalezienie się w coraz to nowej rzeczywistości. Wykonujemy tą pracę z pasją, gwarantując bezpieczeństwo i ciągłość działania”- dodaje Igor Rusinowski.

Opinie Agentów dotyczące współpracy z Unilink (wybrane):

„Współpracuję z Unilink w zakresie ubezpieczeń grupowych, dzięki temu mogę oferować produkty najlepszych TU w Polsce. Zawsze mogę liczyć na pomoc i zrozumienie pracowników oraz menedżerów Unilink. Ważne jest również terminowe wypłacanie prowizji, ale najważniejsze to możliwość budowania trwałego własnego biznesu w oparciu o solidnego i uczciwego partnera jakim jest Unilink.” - Ireneusz L.

Współpraca z Unilink to czysta przyjemność. Rewelacyjna kadra i fachowa pomoc z każdej strony. Duża możliwość poszerzenia wiedzy poprzez szkolenia stacjonarne jak i webinarowe. Rozliczenia zawsze na czas :)

- Wiktor Wojnarski

„Współpracę z Unilink cenię przede wszystkim dlatego, że jestem nazywany przez Unilink Partnerem i czuję, że Unilink też jest moim partnerem w biznesie. Unilink zapewnia łatwość nawiązania współpracy z poszczególnymi firmami ubezpieczeniowymi i wszystkie związane z nią formalności załatwia za mnie osoba z multiagencji. Unilink cechuje absolutna transparentność i zegarmistrzowska punktualność w rozliczeniach finansowych. Prowizje czasami nawet lepsze niż w umowach agencyjnych.” - Jarosław Ratomski