Kocham To Dbam – ruszył innowacyjny program ubezpieczeniowy dla dzieci

kocham to dbam - logo

Unilink S.A. wspólnie z SIGNAL IDUNA Polska T.U. S.A. i Szkolną Agencją Ubezpieczeniową (SAU) uruchomili projekt ubezpieczeń dzieci i młodzieży o nazwie Kocham To Dbam. Już od dziś na stronie Kochamtodbam.pl można zakupić polisę NNW dla dzieci, otrzymując tym samym dostęp do społeczności Kocham To Dbam.

Kocham To Dbam - co to za projekt?

  • to ogólnopolski program bezpieczeństwa, zwracający szczególną uwagę na kwestię ubezpieczeń dzieci w Polsce,
  • co istotne, koszt ubezpieczenia dziecka to mniej niż 40 zł rocznie,
  • każdy, kto zdecyduje się na takie ubezpieczenie, otrzyma polisę, Ogólnopolski Certyfikat Bezpieczeństwa wraz z mapą bezpiecznych szkół w Polsce oraz zaproszenie na wyjątkowy event Kocham To Dbam z nagrodami, organizowany w różnych miastach w Polsce (zachęcamy do śledzenia wydarzenia na FB z #KochamToDbam),
  • w ramach przeprowadzanej akcji każde dziecko pozna tajniki bezpieczeństwa i będzie poszukiwać skarbów w swoim mieście i to w towarzystwie znanych i lubianych gwiazd.

Więcej o ubezpieczeniu NNW dziecka w ramach projektu Kocham To Dbam dowiesz się sprawdzając dostępne warianty i zakres ubezpieczenia >>

Ta akcja wyróżnia się na rynku w wielu aspektach, przede wszystkim w aspekcie produktowym, dystrybucyjnym i marketingowym. W sposób nietuzinkowy adresujemy tematykę ubezpieczeń szkolnych. Oferta będzie także dystrybuowana przez kluczowych agentów Unilink oraz nasze placówki własne. Zakup polisy będzie niezwykle prosty, dostępny zarówno u agenta jak i online. Agenci z kolei zostaną wyposażeni w specjalne kody, dzięki którym ich Klient będzie mógł liczyć na jeszcze bardziej atrakcyjną cenowo ofertę. A już w najbliższych dniach, w przestrzeni medialnej pojawi się wiele informacji o naszym programie. Zachęcam do śledzenia tych informacji. ” – powiedział Piotr Głowski, wiceprezes Unilink S.A.

Kocham To Dbam to nie tylko nazwa produktu i portalu. To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł, a zapewnia to komfort i bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Formuła promocyjno-edukacyjna Programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz Agentów, którzy są głównymi Ambasadorami Akcji, w Program zaangażowały się również znane, rozpoznawalne osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego Projektu. Dołączając do społeczności Kocham to Dbam zapewniamy bezpieczeństwo na najwyższym, światowym poziomie i jednocześnie rozrywkę, która dostarczy wielu pozytywnych emocji związanych z dobrą zabawą. Sądzę, że jest to najlepszy Program ubezpieczeniowy jaki miałam okazję wdrażać” - dodała Anna Salij-Kaczkowska, właściciel SAU (Szkolna Agencja Ubezpieczeniowa), jak i twórca programu Kocham To Dbam.

Zakres oferowany przez SIGNAL IDUNA jest bardzo szeroki. Od kluczowych elementów jak wysokie sumy na wypadek złamań i uszczerbków, poprzez bogate usługi Assistance (w tym np. ochronę dziecka w sieci), aż do popularnych ryzyk jak np. ugryzienie kleszcza, odbudowa stomatologiczna czy pobyt w szpitalu w wyniku COVID-19. Kluczowy jednak w tej akcji jest sposób, w jaki chcemy, razem, mówić o ubezpieczeniu. Będzie to formuła lekka, przystępna, z wykorzystaniem najbardziej znanych influencer’ów. Dla SIGNAL IDUNA partnerstwo z takimi tuzami ubezpieczeń szkolnych jak Unilink czy SAU, jest gwarancją powodzenia tego projektu. Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty na www.kochamtodbam.pl ” – podsumował Adam Malinowski, wiceprezes SIGNAL IDUNA Polska.

Już dziś zapytaj Agenta Unilink o Ubezpieczenie NNW Kocham to Dbam i dołącz do Akcji!