„Kocham to dbam” według rodziców najlepszym ubezpieczeniem NNW dla dzieci i młodzieży

Instytut Mobile &Digital Marketing przeprowadził badanie wśród 769 rodziców kupujących ubezpieczenie NNW szkolne w dniach 1-16 października 2021.
Przy wyborze polis były brane pod uwagę następujące kryteria:
- innowacyjność,
- bogata oferta, zakres ubezpieczeń,
- dodatkowe atrybuty ubezpieczenia,
- przystępność oferty oraz atrakcyjność cenowa,
- jasność oferty, konkretny, zrozumiały przekaz.
Mając na uwadze powyższe kryteria, najpopularniejszym produktem ubezpieczeniowym okazał się być ten oferowany w ramach akcji ”Kocham To Dbam”. Projekt „Kocham to dbam” połączył kompleksowy pakiet zdrowotny z innowacyjną grą miejską skupiającą się na aspektach bezpieczeństwa dzieci w szkole jak i poza nią.
O nowatorskości produktu zadecydowało:
- uzyskanie specjalnego paszportu bezpieczeństwa, który każdy klient może wygenerować z systemu,
- mapa bezpiecznych szkół,
- bardzo bogaty zakres ubezpieczenia,
- wsparcie polskich gwiazd w promocji ubezpieczenia.
Projekt powstał dzięki współpracy trzech marek: multiagencji Unilink, towarzystwa ubezpieczeniowego Signal Iduna oraz Szkolnej Agencji Ubezpieczeniowej.
Źródło:
https://polandgo.pl/index.php/2021/10/22/polacy-dbaja-o-bezpieczenstwo-dzieci-top-3-ubezpieczen/