„Kocham to dbam” według rodziców najlepszym ubezpieczeniem NNW dla dzieci i młodzieży

źródło: Adobe Stock

Instytut Mobile &Digital Marketing przeprowadził badanie wśród 769 rodziców kupujących ubezpieczenie NNW szkolne w dniach 1-16 października 2021.

Przy wyborze polis były brane pod uwagę następujące kryteria:

  • innowacyjność,
  • bogata oferta, zakres ubezpieczeń,
  • dodatkowe atrybuty ubezpieczenia,
  • przystępność oferty oraz atrakcyjność cenowa,
  • jasność oferty, konkretny, zrozumiały przekaz.

Mając na uwadze powyższe kryteria, najpopularniejszym produktem ubezpieczeniowym okazał się być ten oferowany w ramach akcji ”Kocham To Dbam”. Projekt „Kocham to dbam” połączył kompleksowy pakiet zdrowotny z innowacyjną grą miejską skupiającą się na aspektach bezpieczeństwa dzieci w szkole jak i poza nią.

O nowatorskości produktu zadecydowało:

  • uzyskanie specjalnego paszportu bezpieczeństwa, który każdy klient może wygenerować z systemu,
  • mapa bezpiecznych szkół,
  • bardzo bogaty zakres ubezpieczenia,
  • wsparcie polskich gwiazd w promocji ubezpieczenia.

Projekt powstał dzięki współpracy trzech marek: multiagencji Unilink, towarzystwa ubezpieczeniowego Signal Iduna oraz Szkolnej Agencji Ubezpieczeniowej.

Źródło:
https://polandgo.pl/index.php/2021/10/22/polacy-dbaja-o-bezpieczenstwo-dzieci-top-3-ubezpieczen/