Konferencja Unilink „Razem na szczyt”- najbardziej ekscytujące wydarzenie na rynku multiagencyjnym

źródło własne

W przededniu trzynastych urodzin Unilink, 15 kwietnia 2023 r. odbyła się konferencja Unilink w nowoczesnym hotelu Narvil Conference&SPA w Serocku pod Warszawą. W wydarzeniu wzięło udział stacjonarnie 700 Agentów i Partnerów, natomiast zdalnie - aż kilka tysięcy Agentów współpracujących z Unilink.

Konferencja rozpoczęła się od wystąpienia Igora Rusinowskiego - prezesa Grupy Unilink, który opowiedział o strategii i ambitnych planach na kolejne lata.

Cieszę się, że mogliśmy spotkać się ze współpracującymi z nami Agentami i Partnerami po prawie czteroletniej przerwie, i to w tak ekscytującym momencie, w którym przyspieszamy i wchodzimy w nowy etap rozwoju Grupy Unilink na rynkach zagranicznych. Dzięki obecności na 6 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej Grupa Unilink jest największym dystrybutorem ubezpieczeń w Regionie. W 2022 roku osiągnęliśmy przypis w wysokości blisko 1,3 miliarda euro. Mamy 2.500 placówek, współpracujemy z 15.000 Agentów i obsługujemy razem około 7 milionów klientów. W 2023 roku dołączyliśmy do Acrisure, wiodącego globalnego fintechu i brokera ubezpieczeniowego, który otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości, udostępniając międzynarodowe doświadczenie w obszarach dystrybucji, technologii, umiejętności underwritingowych, relacji z Towarzystwami Ubezpieczeń oraz zapewniając dostęp do kapitału. Przed nami kolejny, odważny krok. A jest nim zdobycie wiodącej pozycji Grupy Unilink na rynku całej Europy do 2025 roku. Chcę podkreślić, że nasze marzenia nie mogłyby się zrealizować bez najważniejszego – wsparcia ze strony Agentów Unilink w Polsce. To właśnie zaangażowanie Agentów, energia do wspólnego działania i chęć rozwoju były inspiracją dla nas i naszej strategii - Igor Rusinowski, Prezes Grupy Unilink.

Aleksandra Friedel, prezeska spółki Unilink w naszym kraju, podzieliła się w z uczestnikami konferencji nie mniej ambitnymi planami dotyczącymi polskiego rynku. W 2023 r. Unilink będzie stawiać przede wszystkim na: rozwój technologii i IT, zwiększenie efektywności operacyjnej oraz zwiększenie zysku dla Agentów.

Motywem przewodnim tegorocznej konferencji były wyprawy wysokogórskie. W biznesie ubezpieczeniowym podobnie jak podczas wypraw bywają trudniejsze momenty. Nieustannie podejmujemy szereg różnych decyzji przy zmiennych warunkach. Koniecznie jest również poszukiwanie nowych rozwiązań, a także mikrokorekt, które przyniosą makrofekty. W takich momentach warto mieć wsparcie silnego zespołu i czuć się jego częścią. Jestem przekonana, że tworzymy właśnie taką ekspercką drużynę, jesteśmy dobrze przygotowani, zmotywowani i w odpowiednim miejscu, by zdobyć nasz, wymarzony szczyt, czyli rozwój biznesu naszych Partnerów, z dbałością o jakość obsługi i dochodowość. Unilink już wielokrotnie udowodnił, że potrafi marzenia przekuwać w cele i je zdobywać - Aleksandra Friedel, Prezeska Unilink w Polsce.

Z kolei Cezary Świerszcz, Prezes Unext, spółki z Grupy Unilink, opowiedział m.in. o produktach ubezpieczeniowych, które będą dostępne na wyłączność dla Agentów współpracujących z Unilink. Zwieńczeniem pierwszej części konferencji były wystąpienia przedstawicieli ubezpieczycieli w formule one man show.

Potężna dawka inspiracji i atrakcji dla Agentów

Wartka dyskusja na temat polityki cenowej w ubezpieczeniach OC, nowych rozwiązań usprawniających pracę Agentów, a także przyszłości branży ubezpieczeniowej, odbyła się w trakcie panelu dyskusyjnego z udziałem Aleksandry Friedel prezeski zarządu Unilink oraz przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych. Debatę moderowała Ida Krzemińska – Albrycht, redaktorka prowadząca w Cashless.pl.

Część konferencyjna wydarzenia zakończyła się inspirującym wystąpieniem gościa specjalnego - Pawła Motyla, czołowego europejskiego eksperta w zakresie przywództwa i podejmowania decyzji w nieprzewidywalnej rzeczywistości, autora książek „Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji” i „Świat Schrödingera”. W trakcie wystąpienia eksperta, Agenci otrzymali gotowe rozwiązania, jak podejmować decyzje w zmiennej rzeczywistości i zadbać o swój biznes.

Konferencja „Razem na szczyt” prowadzona przez Marcina Prokopa, obfitowała w wiele atrakcji z myślą o Agentach. Specjalne quizy z nagrodami, możliwość zadawania pytań uczestnikom debaty. A także wyjątkowe stoiska naszych Partnerów: czekoladowa fontanna od Wiener, miody z pasieki InterRisk, tureckie specjały od Compensy, masaże fizjoterapeutyczne od LUX MED Ubezpieczenia czy koktajle molekularne od Uniqa. Z kolei wefox jako Partner Innowacyjności zaskoczył wszystkich kawą z personalizowanym wizerunkiem twarzy, a PZU orzeźwiało owocowymi sokami. Z kolei Allianz dosłownie oczarowywał Agentów z pomocą znanego magika, Just Edi’ego z programu TV „Mam talent”. Agenci doskonale bawili się w rytm muzyki serwowanej przez energetyczny zespół Stage Fever. To co na długo zostanie w pamięci z wydarzenia, to unosząca się w powietrzu niesamowita atmosfera partnerstwa, jedności i współpracy. Atmosfera zbudowana przez Agentów Unilink, za co serdecznie dziękujemy - Agnieszka Błoch, Dyrektor Marketingu i PR w Unilink, organizatorka konferencji „Razem na szczyt”.

Święto najlepszych Agentów

Po całym dniu wspinania się na ubezpieczeniowy Mount Everest, na scenie pojawiły się prawdziwe ubezpieczeniowe gwiazdy. W trakcie uroczystej gali nagrodzono blisko 60 Agentów i Partnerów.

"Niezmiernie cieszę się, że mamy wielu ekspertów w społeczności profesjonalistów Unilink! Spotkaliśmy się, by świętować sukcesy naszych Agentów i biegłość w niełatwej przecież sztuce doradztwa ubezpieczeniowego. Konferencja była świetną okazją, by zatrzymać się na chwilę i docenić naszą współpracę z Agentami i Partnerami, opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu oraz docenić różnorodność naszych Doradców, ponieważ wiemy, że to ona świadczy o naszej wspólnej sile. Jestem przekonany, że satysfakcja naszych Partnerów bezpośrednio przekłada się na nasz wspólny sukces, dlatego każdego dnia rozwijamy się, by sprostać, a niekiedy nawet wyprzedzać oczekiwania współpracujących z nami Agentów"- komentuje Piotr Głowski, Wiceprezes Unilink.

Partnerzy konferencji „Razem na szczyt”: Partner Innowacyjności: wefox; Złoty Partner: PZU; Srebrni Partnerzy: Allianz, Compensa, Ergo Hestia, InterRisk, LINK4, LUX MED Ubezpieczenia, Uniqa, Wiener; Brązowy Partner wydarzenia: Warta.

konferencja12.jpg

konferencja11.jpg

konferencja10.jpg

konferencja9.jpg

konferencja8.jpg

konferencja7.jpg

konferencja6.jpg

konferencja5.jpg

konferencja4.jpg

konferencja3.jpg

konferencja2.jpg

konferencja.jpg