Unilink ponownie z nagrodą „Mocarz HiperAutomatyzacji”

źródło własne

Multiagencja Unilink otrzymała nagrodę za najlepsze wdrożenie robotów programowych, wspierających m.in. pracę agentów.

Po raz drugi nagroda w konkursie "Mocarze Hiperautomatyzacji" za najlepsze wdrożenie robotów programowych trafiła do multiagencji Unilink. Konkurs nagradza najskuteczniejsze wdrożenia w Polsce z zakresu hiperautomatyzacji mierzone konkretnymi wskaźnikami efektywności.

Multiagencja Unilink skutecznie przeprowadziła robotyzację wybranych kluczowych procesów biznesowych. Dzięki temu firma usprawniła aż kilkaset razy prędkość realizacji niektórych działań nie tracąc przy tym na ich jakości czy wręcz ją podnosząc. Co ważne, konkurs „Mocarze HiperAutomatyzacji” jest z niekomercyjny i firmy zgłaszające się do konkursu nie ponoszą z tego tytułu żadnych opłat, więc znalezienie się w gronie laureatów jest tym bardziej szczególne - prof. SGH, dr hab. Andrzej Sobczak, organizator konkursu „HiperMocarze Automatyzacji” i redaktor naczelny portalu Robonomika.

statuetka Mocarze HiperAutomatyzacji

Nagrodzone rozwiązanie RPA dotyczy m.in. wdrożonej w Unilink opcji „Fast Track” w systemie UniAgent 2.0. Moduł automatyzuje proces rejestracji agentów na egzaminy produktowe i tym samym przyspiesza uzyskanie akredytacji na sprzedaż nowych produktów ubezpieczycieli.

80% procesu rejestracji na egzaminy w module Fast Track realizują roboty. One pozwalają przyjąć zgłoszenie o dowolnej porze każdego dnia. Roboty wykonują weryfikacje wszystkich dokumentów wymaganych w procesie i w ciągu kilku minut udzielają odpowiedzi agentowi oraz zgłaszają go jako kandydata na egzamin. Skrócenie czasu rejestracji na egzaminy produktowe wspiera konkurencyjność agentów, pozwalając im szybciej pozyskiwać dodatkowe akredytacje na ofertę nowych towarzystw ubezpieczeniowych - komentuje Tomasz Tobór, Dyrektor Zarządzający Pionem Operacji w Unilink.

Według przeprowadzonej ankiety wśród agentów współpracujących z Unilink, doradcy cenią sobie opcję Fast Track przede wszystkim ze względu na szybkość działania i dostęp do procesu przez całą dobę. Rozwiązanie znacznie przyspieszyło cały proces, co jest również istotne ze względu na skalę biznesu multiagencji. W Unilink w każdym miesiącu w procesie egzaminacyjnym bierze udział średnio aż 2000 Agentów, a w przyszłości będzie ich jeszcze więcej ze względu na dynamiczny rozwój multiagencji.

Zamiast zatrudniać dodatkowe osoby do realizacji tych samych, powtarzalnych i monotonnych zadań, stwarzamy naszym pracownikom możliwość zaangażowania się w realizację nowych, ciekawych projektów, w których adresujemy kolejne potrzeby zgłaszane przez naszych agentów. Co ważne, nie planujemy wprowadzać robotów na linii bezpośredniego kontaktu z agentami. Bardzo cenimy sobie bezpośrednie rozmowy z naszymi partnerami i dbamy o relacje z nimi - podsumowuje Tomasz Tobór.