Unilink z nową identyfikacją wizualną

Największa multiagencja w Polsce zdecydowała się na odświeżenie identyfikacji wizualnej w celu podkreślenia charakteru i ambicji marki.
Od początku działalności na rynku multiagencyjnym, Unilink przyświecała misja tworzenia trwałej przewagi konkurencyjnej dla partnerów – Agentów oraz Towarzystw Ubezpieczeń - organizując i zarządzając nowoczesną strukturą sprzedaży ubezpieczeń.
Zbudowaliśmy mocną markę wśród naszych partnerów, czas zawalczyć o większą rozpoznawalność wśród klientów. To jeden z powodów dla których zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszej identyfikacji wizualnej. Celem jest oczywiście wyróżnienie placówek oznakowanych Unilink i lepszą ich rozpoznawalność. Posiadamy coraz więcej punktów styku z naszą marką, m.in. blisko 800 oznakowanych placówek, reklamujemy się w ramach współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki. Przed nami kolejna kampania telewizyjna. Nie zwalniamy tempa- mówi Piotr Głowski, członek Zarządu Unilink ds. Sprzedaży i Marketingu.
Nowa identyfikacja wizualna
Jedną z istotniejszych zmian, którą wprowadziliśmy w logotypie, było powiększenie sloganu „Lider Ubezpieczeń”. Dzięki temu zabiegowi hasło jest bardziej czytelne i konsumenci szybciej skojarzą markę Unilink z branżą ubezpieczeniową. W nowej identyfikacji wizualnej postanowiliśmy również wyeksponować cyfrę jeden. Nie tylko w logotypie, ale też i w innych elementach graficznych wykorzystywanych w materiałach promocyjnych. Wnikliwe osoby dostrzegą w nich grę z konturem naszego monogramu. Niewiele osób wie, że logotyp Unilink od zawsze posiadał wpisany numer jeden w literę „U”. Tyle, że w poprzedniej wersji, było to bardziej subtelne nawiązanie. To symbol naszej pozycji rynkowej i ambicje dotyczące dalszego wzrostu firmy. – opowiada Agnieszka Błoch, Dyrektor Marketingu i PR w Unilink.