Unilink z tytułem „Franchise Impact Leader”
Podczas tegorocznej edycji Konferencji Franczyza 2.0, organizowanej przez I’GS In Good Strategy, marka Unilink Group została uhonorowana tytułem „Franchise Impact Leader” w ramach plebiscytu „Franchise Brands with Impact – Marki, które mają wpływ”.

To wyróżnienie przyznawane jest liderom rynku (firmom i ludziom), którzy poprzez swoje działania, wizję i systemowe podejście realnie wpływają na rozwój i zyskowność sieci franczyzowych.
„Zwycięstwo i nagroda w kategorii Franchise Impact Leader to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że nasz model współpracy przynosi realną wartość. W Unilink wierzymy, że siła sieci tkwi w ludziach – ich zaangażowaniu, kompetencjach i poczuciu sprawczości. Dlatego stawiamy na transparentność, rozwój i wspólne budowanie przewagi konkurencyjnej. Ta nagroda to sukces całego zespołu oraz szczególnie naszych Partnerów” – powiedział z okazji przyznania nagrody Igor Rusinowski, prezes zarządu Unilink Group,
który wcześniej, podczas Konferencji Franczyza 2.0 wystąpił w panelu pt. „Jak sfinansujesz wzrost? - Jak szukać kapitału i jak się do tego przygotować? + Jak odblokować wartość w Partnerstwie Founder – Inwestor”.
Plebiscyt, którego celem jest promowanie odpowiedzialnego i innowacyjnego franchisingu, wyróżnia marki oraz dostawców rozwiązań, którzy budują skalowalne, efektywne i zrównoważone modele franczyzowe.
Jury doceniło Grupę Unilink za konsekwentne wdrażanie strategii wspierających rozwój, efektywne zarządzanie rozproszoną strukturą oraz zaangażowanie w budowanie kultury współpracy i przedsiębiorczości w sieci.