Zgłaszanie szkody w Collonade

W przypadku, kiedy posiadasz polisę ubezpieczeniową wykupioną w Colonnade, szkodę możesz zgłosić na kilka sposobów. Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:

  • on-line - przejdź na stronę internetową towarzystwa i wypełnij dostępny na niej formularz zgłoszeniowy, uzupełniając dane i dołączając wymagane dokumenty;
  • e-mailem - wybierz na stronie odpowiednią zakładkę: Klient indywidualny / Firma / Dla szkół / AIG, następnie pobierz plik z formularzem, wypełnij go i podpisz oraz dołącz wymagane dokumenty; następnie wyślij wszystko na adres mailowy towarzystwa, dedykowany dla zgłaszania szkód;
  • pocztą tradycyjną - pobrane ze strony dokumenty (formularze) i inne wymagane dokumenty wydrukuj, wypełnij i podpisz, a następnie wyślij na adres towarzystwa:

Dział Likwidacji Szkód
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa

Decyzje w sprawie roszczenia wydawane są nie później niż w terminie 30 dni od chwili otrzymania zgłoszenia (o ile został dostarczony komplet wymaganych dokumentów).

Jeśli nie będzie możliwe podjęcie decyzji w określonym terminie, Colonnade niezwłocznie powiadomi osobę poszkodowaną o konieczności uzupełnienia roszczenia lub uzyskania dodatkowych wyjaśnień niezbędnych do weryfikacji wniosku. W takiej sytuacji towarzystwo zobowiązuje się do wydania decyzji w ciągu 14 dni od otrzymania ostatniego brakującego dokumentu lub informacji.